با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ باقرزاده: به دنبال جذب نیرو در نهضت سوادآموزی نیستیم
زیارت عاشورا

خبرگزاری پانا+رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: اکنون هیچ آموزشیاری برای آموزش در سازمان نهضت سوادآموزی نداریم و به دنبال جذب نیرو نیز نیستیم. آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای مربیان پیش دبستانی خواهد بود.

به نقل از پانا:علی باقرزاده درباره رجعت به بی سوادی گفت: رجعت به بی سوادی از پدیده های نامبارک برنامه های سواد اموزی است و اگر فرد با سواد شده به صورت مداوم تمرین و تکرار نداشته باشد ممکن است به بی سوادی رجعت کند.

معاون وزیرآموزش و پرورش اشاره کرد: آموزش و پرورش برای توصیفی کردن دوره ابتدایی دلایل زیادی داشت اما این موضوع با پایین آوردن کیفیت آموزشی، رجعت به بی سوادی را افزایش داد.
تغییر مکانیسم آموزش، رجعت به بی سوادی را کاهش می دهد
باقرزاده بیان کرد: در سال های 80 تا 90، 50 درصد از افراد آموزش دیده به بی سوادی برگشتند. باید مکانیسم آموزش تغییر پیدا کند.
طرح خواندن با خانواده؛ امسال اجرایی می شود
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: باید کیفیت آموزش را بالا ببریم تا بازگشت به بی سوادی کاهش پیدا کند. دوره تحکیم بی سوادی طراحی شده است و به اجرا در خواهد آمد.
وی گفت: اکنون هیچ آموزشیاری برای آموزش نداریم و به دنبال جذب نیرو نیز نیستیم. آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای مربیان پیش دبستانی خواهد بود.
معاون وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: سیاست واگذاری فعالیت سوادآموزی به بخش غیردولتی، بیش از 30 هزار فرصت شغلی ایجاد کرد.
باقرزاده اشاره کرد: به صورت هوشمند با سوادآموزان ارتباط برقرار خواهیم کرد. با توجه به زیرساخت های مطلوب مخابراتی در کشور و ضریب نفوذ بالای تلفن همراه، استفاده از تبلت و گوشی همراه برای مقاصد آموزشی در اولویت کاری سازمان سوادآموزی قرار خواهد گرفت.

 



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 17 شهريور 1394برچسب:, | 9:14 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |